Kundeservice hos Local Living

Kundeservice hos Local Living er ikke noget, vi siger, men noget vi gør. Jeg lægger hjerteblod i hver enkel aftale, vi indgår, og jeg gør mit yderste for, at alle drømme bliver opfyldt.

Ring gerne og få en snak med mig, Inge, der har været på alle feriestederne, og som kan guide dig i den rigtige retning. Du kan kontakte os på tlf.: (+45) 2815 7241 eller på mail info@localliving.dk. Vi besvarer opkald mellem kl. 09.00 og 17.00 i hverdagene og mails indenfor 24 timer.

Localliving.dk er en e-mærket netbutik, og det vil sige, at vores on-line butik er godkendt efter meget strikse principper, og I kan have tillid til os. Når du handler på e-mærkede netbutikker, har du også altid adgang til e-handelsfondens forbrugerhotline.

 

Er du ikke tilfreds med oplevelsen hos Local Living? 

Vi er med dig hele vejen, og vi har tjekket ferieboligerne nøje, så vi har stort set ingen klager, for vi udlejer kun boliger, vi selv kunne tænke os at holde ferie i. Men skulle noget ikke være helt i øjet, så send os omgående en mail, og vi vil reagere hurtigt og finde en løsning.

Du får tilsendt en mail, når vi har modtaget din reklamation. I mailen får du oplysninger om det videre forløb, og om hvad vi gør for at løse problemet her og nu. Vi tager nemlig din ferie meget alvorligt.

Hvis det stik mod al forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du naturligvis indgive en klage til ankenævnet.

Ankenævn for Feriehusudlejning
Kronprinsessegade 16, 4.
1306 København K
e-mail: info@fbnet.dk

Siden vi startede i 2005 har vi kun haft én sag i ankenævnet, så det er en meget, meget sjælden udvej. Den ene sag vandt vi i øvrigt 😉

Hvor kan jeg ellers kontakte jer?

Du kan finde os på Facebook, Instagram og LinkedIn. Her svarer vi selvfølgelig hurtigst muligt.

Mvh Inge & Team Local Living